Přepravní systémy bez řidiče pro širokou veřejnost
Bez přepravních systémů bez řidiče (FTS) si již nelze moderní logistiku představit. Automatizace se stále více dostává do skladových a výrobních hal a do všech procesů. Manipulační vozíky bez řidiče (FTF) a autonomní mobilní roboti (AMR) bodují především individuálností a rychlostí, jakými materiál automatizovaně přepravují. Aby byly ovšem vhodné pro masový trh, je potřeba jednotné rozhraní – jako je VDA 5050.
Jednotné rozhraní pro řízení a koordinování vozíků bez ohledu na výrobce
Pouze prostřednictvím jednotného rozhraní je možné řídit a koordinovat vozíky nezávisle na jejich výrobci. Německá intralogistická značka STILL se stoletou tradicí pracuje na tomto rozhraní, které umožní její technologicky výjimečné vozíky nabídnout masovému trhu, společně s firmou SYNAOS.
Fáze testování proběhla úspěšně
STILL úspěšně otestoval výkonnost rozhraní VDA 5050 a spolu s dalšími výrobci demonstroval, jak může široká škála vozidel bez řidiče mezi sebou komunikovat bezpečně a efektivně. Spolupráce mezi společnostmi STILL a SYNAOS nabídne zákazníkům také možnost, aby si mohli sami vybrat jak software, tak hardware, a obojí individuálně spojit – přesně to, co VDA 5050 slibuje.
Sdílejte článek
Mohlo by vás také zajímat

Unikátní mobilní jeřáby FlexLifting
16. 3. 2022
Potřebujete převézt až 3,5 tis. kg? Pomoci může nový tahač
7. 3. 2021
Rozšířená realita v průmyslu díky chytrým brýlím
15. 1. 2021Potřebujete poradit?
