Přepravní systémy bez řidiče pro širokou veřejnost
Bez přepravních systémů bez řidiče (FTS) si již nelze moderní logistiku představit. Automatizace se stále více dostává do skladových a výrobních hal a do všech procesů. Manipulační vozíky bez řidiče (FTF) a autonomní mobilní roboti (AMR) bodují především individuálností a rychlostí, jakými materiál automatizovaně přepravují. Aby byly ovšem vhodné pro masový trh, je potřeba jednotné rozhraní – jako je VDA 5050.
Jednotné rozhraní pro řízení a koordinování vozíků bez ohledu na výrobce
Pouze prostřednictvím jednotného rozhraní je možné řídit a koordinovat vozíky nezávisle na jejich výrobci. Německá intralogistická značka STILL se stoletou tradicí pracuje na tomto rozhraní, které umožní její technologicky výjimečné vozíky nabídnout masovému trhu, společně s firmou SYNAOS.
Fáze testování proběhla úspěšně
STILL úspěšně otestoval výkonnost rozhraní VDA 5050 a spolu s dalšími výrobci demonstroval, jak může široká škála vozidel bez řidiče mezi sebou komunikovat bezpečně a efektivně. Spolupráce mezi společnostmi STILL a SYNAOS nabídne zákazníkům také možnost, aby si mohli sami vybrat jak software, tak hardware, a obojí individuálně spojit – přesně to, co VDA 5050 slibuje.
Sdílejte článek
Mohlo by vás také zajímat

Jednodušší správa mobilních zařízení díky ZEBRA DNA Cloud
24. 11. 2022
Rozšířená realita v průmyslu díky chytrým brýlím
15. 1. 2021
Radikální úspora práce při manipulaci s odpadkovými kontejnery
1. 3. 2023Potřebujete poradit?
